top of page

שיחותי עם הבינה הבוקר

בפוסט הזה אראה את הדרך שעשיתי כדי לקבל את התוצאה שרציתי מתמונה ב Chat gpt 4. התהליך יכול ללמד על הדרך לעבוד עם יוצר תמונות מבוסס טקסט (צ'אט). הרעיון הוא לבצע שיחה, דיאלוג, בו שני הצדדים משוחחים ולומדים. גיפיטי 4 אומנם בתשלום אבל ניתן לבצע תהליך דומה דרך הצ'אט של בינג.


לצורך מודעת פרסום שרציתי להכין עבור יום עיון בנושא שכול ואובדן רציתי תמונה של ילד ופרפר שצויר על ידי ילד בן 5.

ביקשתי את הפרומפט הבא: ילד ופרפר מצויירים בסגנון ציור של ילד בן 5.

קיבלתי את התוצאה הבאה:
















זוהי תוצאה יפה מאוד אך לא משדרת ציור ברמה של ילד בן 5.

כתבתי בצאט: ילד בן 5 מצייר פחות טוב

והתשובה שקיבלתי: אני מבין. ניסיון לחקות את הסגנון של ילד בן חמש יכול להיות מאתגר. אנסה ליצור תמונה שמשקפת סגנון יותר בסיסי ופחות מתוחכם, כפי שאולי ילד בן חמש יצייר.

והנה התוצאה החדשה:
















אוקיי, במבט על התמונה הזו היא יותר נאיבית אבל עדיין רחוקה מסגנון ציור של ילד בן 5. הסתכלתי בגוגל כדי להזכר איך נראים ציורים של ילדים בגן וראיתי דוגמאות כאלו:


צילום מסך מגוגל











אז שאלתי:אם אני אעלה לך תמונה של ציור כזה זה יעזור לך?

והתשובה שקיבלתי: כן, תוכל להעלות תמונה של הציור, ואני אשתמש בה כהשראה כדי ליצור תמונה דומה. פשוט העלה את התמונה כאן, ואני אתאים את הסגנון בהתאם.

מה שטוב בגיפיטי 4 זו האופציה להעלות קבצים ותמונות. העליתי את התמונה הזו שתהווה רפרנס (השראה) לתוצאה שאני מעוניינת לקבל.

העלתי את התמונה הזו שלקחתי מאתר פסיכולוגיה עברית - מיתוסים בפענוח ציורי ילדים וביקשתי: תוכל לצייר לי בסגנון הזה ילד לא שמח ופרפר?













התשובה שקיבלתי והתוצאה: העלת תמונה של ציור שנראה כאילו צויר על ידי ילד קטן. אני אשתמש בזה כמודל ליצירת תמונה חדשה של ילד לא שמח ופרפר באותו סגנון.















התמונה הזו כבר ממש מתקדמת לכיוון סגנון של ילד בגן, אבל משום מה קיבלתי שתי דמויות ואין חיבור בין הפרפר לילד. ביקשתי: תוכל לצייר ככה ילד אחד מושיט יד לפרפר? (אני מודעת לכך שהשפה שלי פה לא משובחת אבל בניתי על זה שאנחנו כבר מבינים אחד את השני הבוקר...)


והנה התוצאה שקיבלתי, בעייני היא מקסימה משדרת ילדות וגעגוע וגם אם היא לא אחד לאחד ציור של ילד בן 5 היא עושה את העבודה.


ילד ופרפר - ציור בסגנון ילד בן 5


331 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page