top of page

מדג'רני - כלי מושלם לכולם ובמיוחד למורים יצירתיים

המלצה חמה: אתם מורים לאמנות? מורים יצירתיים? חובבי יצירה דיגיטלית בAI?

אל תפספו את הכלי החזק והמשמעותי ביותר: מדג'רני.


בפוסט הזה אני רוצה להסביר למה אני כל כך מתלהבת מMidjourney , ולמה אני חושבת שגם אתם תתאהבו בו ברגע שתתנסו. מדג'רני זה לא סתם עוד כלי ליצירת תמונות – זו חוויה שלמה של יצירתיות, כזו שגורמת לך להרגיש כאילו פתחת סטודיו פרטי משלך. האמת? זה היה הכלי הראשון שהתנסיתי בו בתחום ה-Text-to-Image, והוא עדיין נשאר אצלי במקום הראשון.


הנה היצירות הכמעט ראשונות שיצרתי במדג'רני שגרמו לי להתאהב בכלי:



מאז היצירה הזו, הפרומפט: נעל עשויה מ..." הפך להיות אצלי מבחן איכות של אתר יצירה בבינה מלאכותית. כתבתי פוסט פשוט כמו: נעל מסוכריות והשוויתי את התוצאה לתוצאות האלו.


אז למה אני כל כך מתלהבת?

הנה כמה מהיתרונות שהופכים את Midjourney לכלי חובה לכל יוצר דיגיטלי:


1. איכות צילומית מהממת

מדג'רני מספקת תוצאות שנראות כאילו נלקחו על ידי צלם מקצועי. אם תגדירו את הפרמטרים הנכונים אתם יכולים ליצור תמונות באיכות צילומית מטורפת כאילו שכרתם סטודיו ליום צילומים, השקעתם בסטייליסטית, צלם וציוד צלום יקר.


2. חופש יצירתי עם סגנונות

בניגוד לכלים אחרים שמגבילים את השימוש בסגנונות של אמנים Midjourney מעניקה חופש מלא לשחק עם סגנונות אמנותיים שונים גם כאלה ששואבים השראה מציירים מפורסמים. למורים לאמנות, האופציה הזו היא אוצר אמיתי. כך ניתן באמצעות Midjourney ליצור ולחקור עולמות אמנותיים חדשים, תוך השראה מציירים מפורסמים ועד יצירות מופשטות לחלוטין ה שהופך את הלימוד לרלוונטי, אטרקטיבי ומעורר השראה.







2. יצירת דמות עקבית

לאחרונה, Midjourney הוסיפו פיצ'ר חדש שמאפשר ליצור תמונות עקביות, הן מבחינת הדמות והן מבחינת הסגנון. מבחינתי, יצירת דמות עקבית זה הגביע הקדוש – הרבה פלטפורמות מנסות לעשות את זה, אבל Midjourney מצליחה לעשות את זה טוב במיוחד.



4. עריכת התמונות

מדג'רני מציעה שלל אפשרויות לעריכת התמונה לאחר היצירה כמו זום אאוט, יצירת וריאציות מאפשרות אפשרות לקבל גרסאות נוספות של תמונות קיימות עד שתגיעי לגרסה המושלמת. הגדלת התמונה ועוד.


5. השראה ממאגר תמונות ושימוש בפרומפטים קיימים

יתרון משמעותי הוא הגישה למאגר עצום של תמונות שיצרו משתמשים אחרים. זמתוך מאגר ההשראה הענק, שבו ניתן לדפדף, ללמוד, ולהשתמש בתמונות ובפרומפטים קיימים כרעיונות ליצירה שלכם. כל תמונה פותחת אפשרות לשנות ולשדרג, כך שניתן לקחת פרומפט שכבר נוצר, לשנות אותו בהתאם לצורך שלכם, ולהפוך אותו למשהו ייחודי. זו דרך נהדרת להרחיב את היצירתיות ולהתנסות בסגנונות שונים תוך שימוש ברעיונות שכבר קיימים בפלטפורמה. אפשר לבצע חיפוש ולמצוא נושאים ספציפיים.






חלמנו על זה הרבה זמן, הובטח ודובר והנה זה קרה...

עד עכשיו היינו צריכים לשבור את הידיים והעיניים עם פקודות מעצבנות ב-Discord. אבל לא עוד! עכשיו Midjourney נגיש באתר ידידותי מתמיד, בלי כל ההסתבכות. זה הזמן להסתער על הכלי הזה, ללמוד אותו ולהתחיל להשתמש בו כדי ליצור תמונות מושלמות בכמה קליקים.


במיוחד בשבילכם הכנתי סדנה ללמוד את מדג'רני. מוזמנים ללחוץ כאן להתרשם ולהרשם


לסיכום מה שכתבתי בהתחלה: המלצה חמה: אתם מורים לאמנות? מורים יצירתיים? חובבי יצירה דיגיטלית בAI? אל תפספו את הכלי החזק והמשמעותי ביותר: מדג'רני.


113 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page